3. Формулиране на послание

Двете определящи характеристики на успешното послание са последователност на визията и тона и разбираем език.

За да формулираме послание, трябва да си отговорим на няколко основни въпроса:

  • Какъв образ искаме да изградим у аудиторията?
  • Какво искаме да запомни аудиторията?
  • Какво действие искаме да провокираме?

Версиите на посланието ще бъдат съобразени с конкретната медиа, в която го излъчваме.

Примерни послания за целева група А:
Група А
Потребител на електронни административни услуги е модерният човек, човекът на 21 век
Електронните услуги са бъдещето
Преминаваме от аналогов към електронен свят
Примерни послания за целева група Б:
Група Б
Електронните административни услуги пестят средства
За да получите документ, не е необходимо да чакате на гише
Защо да не пробваме, не се плаща